Minewing furnisce i servizii più valore aghjuntu à voi.

U vostru cumpagnu EMS per i prughjetti JDM, OEM è ODM.

Cuntribuisce à u sviluppu di u produttu cù i nostri clienti per fà i so disinni diventanu realtà.

imagine 12

Sviluppu di u produttudi u disignu industriale di un dispusitivu wearable.Avemu principiatu a cumunicazione l'annu passatu,è avemu trasmessu u prototipu di funziunamentu di u funziunamentu in lugliu, è cù i nostri sforzi infiniti nantu à a prova impermeabile cù i clienti inseme in uni pochi di settimane, avemu finalizatu i mudelli 3D per avvicinà scopi impermeabili.

Disegnuottimisazione.U cliente hè ghjuntu à noi cù u so designu iniziale à u principiu, è avemu furnitu DFM per ottimisimu basatu annantu à a nostra sperienza in u campu di fabricazione elettronica persunalizata.In a tappa di cuncepimentu cuncettuale, furnimu supportu in u disignu strutturale, a finalizazione di dimensioni di l'apparenza, a selezzione di pezzi è suggerimenti di materiale.

 Fornitore EMS per l'elettronica di cunsumu

Prototipazione rapida. Cumpiendu u prototipu per mezu di machining CNC, avemu amparatu chì u disignu era fattibile, è avemu cuminciatu à ottimisà u disignu di produzzione di massa durante a ricerca nantu à a tecnulugia di fabricazione per fà u pruduttu più faciule d'assemblea è più stabile in a produzzione.Grazie à a cunniscenza prufessiunale incruciata nantu à a squadra di l'ingegneria elettronica è meccanica, avemu risoltu i prublemi di impermeabilizazione, invechjamentu, signali, interferenza di assemblea è sensazioni di u toccu di i buttoni.

 微信图片_20230814145011

Inoltre, simu una sucietà orientata à u cliente chì hà u scopu di realizà u disignu cù pinsamenti è attività legittimi è cumpleti, è facemu sempre questu per realizà u prugettu è a gestione.Chì ci permette di fà chì e cose succedenu cù una vera credenza da u fondu di i nostri cori.


Tempu di post: Aug-14-2023