Tour di fabbrica per surveglià a futura pruduzzione è u cuntrollu di qualità

U vostru cumpagnu EMS per i prughjetti JDM, OEM è ODM.

U tour di a fabbrica ùn hè micca necessariu, ma serà l'uppurtunità di discutiri in situ per piglià a nova tecnulugia in a produzzione è assicuratevi di esse in a stessa pagina trà e squadre.

Siccomu u mercatu di cumpunenti di l'elettronica ùn hè micca fermu cum'è prima, mantenemu una stretta cunnessione cù i primi fornitori di cumpunenti di l'agente di a fabbrica originale in u mondu sanu, cum'è Future, Arrow, Espressif, Antenova, Wasun, ICKey, Digikey, Qucetel è U-blox. , chì ci porta à cunnosce u mercatu di u mercatu è l'infurmazioni di quantità imminenti in u primu stadiu, chì ci aiuta à surghjente i cumpunenti è rializà a produzzione à un costu raghjone quantu pussibule per sustene i nostri clienti.

I clienti visitanu a nostra linea SMT, DIP, teste è assemblea per PCBA per uttene dettagli di a produzzione per u so prughjettu è per verificà a pussibilità di ottimisazione futura di a produzzione per mezu di discussione cù i nostri ingegneri.

Grazie à i clienti è à i nostri squadre forti di sustegnu, u tour hè statu rapidu ma successu.Ci dà più punti nantu à cunnosce i bisogni di u cliente da diversi aspetti nantu à a produzzione è aiuta i clienti à capisce ciò chì facemu in u stadiu.

cuntrollu 1
cuntrollu 3
cuntrollu 2
cuntrollu 4

Tempu di Postu: Mar-10-2023