Soluzioni tecnologiche di integrazione di sistema intelligente (IBMS).

U vostru cumpagnu EMS per i prughjetti JDM, OEM è ODM.

In l'ultimi anni, cù u sviluppu di a custruzzione di città intelligente in Cina, u cuncettu di integrazione di u sistema di visualizazione 3D hè statu introduttu gradualmente à e persone.Ci hè una certa saviezza di a custruzzione di a piattaforma di visualizazione di big data di a cità per rializà l'integrazione di u sistema di operazione core di a cità è di prisentà i dati chjave, cusì include cumandamentu d'emergenza, gestione urbana, sicurità publica, prutezzione ambientale, infrastruttura è altri campi di decisione di gestione. sustegnu, è prumove livellu urbanu cumpleta gestione.

A tecnulugia BIM hè cumminata cù u sistema IBMS, a tecnulugia di l'Internet di e cose è a tecnulugia di cloud computing sò aduprate per creà una nova piattaforma di operazione è mantenimentu, operazione 3D è piattaforma di integrazione di sistema di mantenimentu.A gestione scientifica di u spaziu di l'edifiziu, l'equipaggiu è l'assi, a prevenzione di eventuali disastri, cusì chì l'operazione di custruzzione è u travagliu di mantenimentu à una nova altezza di l'edifiziu intelligente.Pò esse largamente utilizatu in a custruzzione à grande scala, u transitu ferroviariu, l'operazione è u mantenimentu di a rete multi-custruzzione è altre industrii.

U sistema d'integrazione intelligente (IBMS) hè in tecnulugia, gestione di qualità, gestione di a custruzzione hà un altu requisitu nantu à u prugettu, avemu apposta per u prughjettu hà elaboratu sta specificazione di cuncepimentu di u sistema, in modu di participà à u persunale di u prugettu à custruisce una gestione intelligente di l'edifiziu. funzione di u sistema, disignu è esigenze di capiscitura, è di determinà u standard di u disignu di u sistema.U nostru disignu secondu a natura di un edifiziu cumplessu, l'usu di tecnulugia avanzata è matura nantu à u sottusistema di corrente debule di tuttu u bastimentu, Includendu u sistema di gestione di l'equipaggiu di custruzzione (BAS), u sistema d'alarme automaticu d'incendiu (FAS), u sistema di sicurezza publica ( alarme, sistema di surviglianza, sistema di guardia d'entrata, sistema di gestione di parcheghju) sistema di applicazione di carte intelligenti (sistema di guardia di entrata, sistema di gestione di parcheghju), guida d'infurmazione è sistema di liberazione, integrazione di u sistema di gestione di l'archivi di l'equipaggiu è l'ingegneria, Per formà un sistema unificatu, interrelatatu, coordinatu è coordinatu. sistema di gestione cumpleta ligatu in esecuzione nantu à a stessa piattaforma, per ottene un altu gradu di spartera di l'infurmazioni.

12

Attualmente, l'applicazione di tutta a tecnulugia BIM hè cuncentrata in a prima fase di cuncepimentu è di custruzzione, cusì chì BIM hè lasciatu inattivu dopu chì l'edifiziu hè finitu è ​​consegnatu.L'operazione è u mantenimentu BIM 3D hè a tendenza di u futuru è un prublema chì deve esse risoltu avà.Cù u prugressu di a scienza è a tecnulugia, l'informatizazione è l'intelligenza di a Cina anu sviluppatu ancu, chì furnisce una bona basa d'informatizazione per l'operazione è u mantenimentu BIM.

IBMS include principalmente sistema di cuntrollu automaticu (BAS), sistema di cuntrollu di u focu, sistema di surviglianza video (CCTV), sistema di parcheghju, sistema di cuntrollu d'accessu è altri sottosistemi.Apuntendu à u modu di funziunamentu di u subsistema in IBMS, u mudellu BIM di cumpletu di custruzzione pò esse esploratu più per a so applicazione in operazione è mantenimentu.

Valore di BIM cumminatu cù Internet di e Cose per l'operazione è u mantenimentu

Visualizazione di l'assi
Oghje, ci sò un gran numaru di beni di l'equipaggiu in l'edificazioni è parechji tipi di elli.L'efficienza di gestione hè bassa è a praticabilità hè povera in a gestione tradiziunale basata in tabulazione.A visualizazione di a gestione di l'assi adopta una tecnulugia innovativa interattiva 3D per incorpore infurmazioni impurtanti di l'assi in a piattaforma di visualizazione, chì facilita a visualizazione è a ricerca di u statu di l'equipaggiu.Migliurà u cuntrollu di l'infurmazione di l'assi è l'efficienza operativa.

Visualizazione di monitoraghju

A visualizazione di u monitoraghju 3D di l'edificiu permette à l'utilizatori di integrà diversi sistemi di monitoraghju prufessiunali spargugliati in l'edificiu, cum'è u monitoraghju di u loop in muvimentu, u monitoraghju di sicurezza, u monitoraghju video, u monitoraghju di a rete, u monitoraghju di u cunsumu d'energia, u monitoraghju intelligente di u focu, etc., per integrà una varietà di dati di monitoraghju. , stabilisce una finestra di surviglianza unificata, è cambia u fenomenu di isolamentu di dati.Reverse i forme di rapportu è l'inundazione di dati causata da a mancanza di dimensione di l'infurmazione bidimensionale, realizà a maximizazione di u valore di u sistema di surviglianza è i dati di surviglianza furnisce in modu efficace u livellu di gestione di surviglianza.

Visualizazione di l'ambiente

A nostra indagine di u campu di a custruzzione di l'ambiente di u parcu, per alcuni mezi tecnichi per ottene l'infurmazioni relative à u parcu, cum'è l'ambiente, l'edificazioni, l'equipaggiu, attraversu a tecnulugia 3 d, l'implementazione di l'ambiente generale di u parcu, a visualizazione, a visualizazione è ogni tipu di stanza d'equipaggiu. custruendu a navigazione visuale, mostra chjaru è cumpletu tuttu u parcu.

Inoltre, u sistema pò utilizà a funzione di patrulla tridimensionale.A patrulla tridimensionale hè ancu chjamata patrulla tridimensionale, cumprese una panoramica tridimensionale, una patrulla automatica è una pattuglia manuale.

In u modu di panoramica 3D, l'utilizatori ponu osservà u statu di tuttu u parcu à una certa altezza è aghjustà a perspettiva generale.Pattuglia automatica.U sistema pò inspeccionà u statutu di u funziunamentu di tuttu u parcu intelligente à turnu secondu e linee specificate, è eseguisce in un ciculu, sbarazzandu di a situazione tradiziunale sgradevule di cliccà manualmente in turnu.

Pattuglia manuale è supportu di pattuglia manuale è volu dui modi à pedi, modu di marchja, u persunale operatore chì opera caratteri virtuali in a scena si move, A regulazione di l'angle, u modu di volu pò esse ottenuta da una simplice operazione di u mouse, cum'è cliccà, arrastate è goccia, zoom, compie u cuntrollu di l'altitudine, spustà, cum'è u funziunamentu, evitendu u modu di marchjà hè a pussibilità di l'equipaggiu o di l'edificiu, pudete ancu aghjustà l'Angle di vista.Durante u prucessu, l'utilizatori ponu ancu fà alcune operazioni di patrulla in a scena virtuale.

Per mezu di a visualizazione 3D è a funzione di patrulla 3D, pudemu gestisce è interrogà u parcu è diversi edifici è equipaghji in u parcu, furnisce i mezi di gestione visuale per i gestori, è migliurà a putenza di cuntrollu generale è l'efficienza di gestione di l'edificiu.

Visualizazione spaziale

Diversi tipi di indicatori di capacità in u sistema di visualizazione 3D di l'edificiu sò presentati in dui modi: visualizazione 3D è presentazione di dati di l'arburu.L'indice di capacità di custruzzione di unità pò esse stabilitu, a capacità spaziale, a capacità di putenza, a capacità portante di statistiche automatiche, l'analisi di u statutu di capacità attuale è a capacità restante è l'usu.

Puderà ancu specificà a stanza secondu a carica stabilita è u cunsumu di energia è altri indicatori di dumanda per a ricerca automatica di u spaziu.Fate l'equilibriu di e risorse di l'usu di u spaziu, è pò generà un rapportu di analisi di dati, migliurà l'efficienza di l'usu è u livellu di gestione di u bastimentu.

Visualizazione di pipeline

Oghje, a rilazioni di pipelines in l'edifiziu hè di più è più cumplessa, cum'è pipelines di l'electricità, pipelines di rete, pipelines di drenaje, pipelines di climatizazione, wiring di rete è altri caòticu, in u modu tradiziunale di gestione di l'efficienza di gestione hè bassu, scarsa praticità. .U nostru modulu di visualizazione di pipeline 3D adopta una tecnulugia innovativa interattiva 3D per realizà a gestione visuale di diverse pipeline di l'edificiu.

Pò esse integratu cù u sistema di gestione di cunfigurazione ASSET (CMDB) per generà automaticamente è sguassate u portu è i dati di ligame di i dispositi in u CMDB.In un ambiente 3D, pudete cliccà u portu di u dispositivu per vede l'usu è a cunfigurazione di u portu di u dispositivu, rializendu a sincronizazione automatica cù u sistema di gestione di a cunfigurazione di l'assi.

À u listessu tempu, i dati di cablaggio pò ancu esse impurtati attraversu tavule, o supportu integrazione è docking di dati di u sistema esternu.È furnisce un modu visuale per a navigazione gerarchica di l'infurmazioni è capacità avanzate di ricerca d'infurmazioni.Chì i dati rigidi diventenu simplici è flessibili, migliurà l'usu è l'efficienza di a gestione di ricerca di pipeline.

Visualizazione di cuntrollu remota

In l'ambiente visuale di l'equipaggiu di squadron, l'osservazione è l'analisi intuitive, attraversu l'integrazione di u sistema di cuntrollu remotu, realizà u cuntrollu remotu di a visualizazione di l'equipaggiu, rende l'operazione è u mantenimentu più simplice è rapidu.

Visualizzazione di l'infurmazioni geografiche

Utilizendu Google Earth Earth (GIS), classificazione panoramica tridimensionale per ogni edifiziu per navigà, cù una tecnulugia di navigazione intuitiva interattiva in scena 3d, per ottene u livellu gerarchicu progressivo globale di navigazione à livellu statale, navigazione, vista à livellu di pruvincia è navigazione in cità. , passu per passu per vede l'icona di u modu o a scheda di dati à tutti i livelli in u scopu di u node.

Inoltre, u schema schematicu currispundente di l'edifizii selezziunati da u mouse pò esse affissatu attraversu a sospensjoni, è poi a scena 3D di ogni edifiziu pò esse inserita clicchendu.Questu hè assai còmuda è flessibile per a vista di parechje edifizii, chì conduce à a gestione di ogni ghjornu.

L'implementazione di
L'architettura di implementazione di u sistema visuale hè assai simplice.In a fine di a gestione di l'edifiziu, solu U Servitore di PC deve esse implementatu cum'è u Servitore di sistema, attraversu a reta di l'area lucale è l'edifiziu esistenti altri sistemi di gestione è scambiu di dati.

U sistema visuale sustene l'architettura B / S.L'utilizatori di desktop remoti o i terminali di visualizazione di grande schermu solu bisognu di login à u servitore di u sistema visuale utilizendu Internet Explorer per accede è navigà in u sistema visuale senza installà un cliente indipendente.U sistema visuale supporta l'implementazione di più servitori per risponde à i requisiti di affidabilità.


Tempu di post: 11-ghjugnu-2022